lcd ekran tamirinden islam bilgisi7

 lcd ekran tamiri

lcd ekran tamirinden islam bilgisi7 evet arkadaslar bugün ben ve lcd ekran tamiri sizler icin yazılarını sunmaya dvam ederken sizin icin lcd ekran tamiri diyorki Ey Meryem oğlu îsâ! Kulum, kendini benim zûrumda küçük ve aşağı tutmadıkça, kâmil lân etmiş olmaz. Benim için alçalırsa sevâ-nı bulur. Seni şâhid tutarım ki, o kul, değiş-3diği ve benim yolumu değiştirmediği îüddetçe azâbımdan emindir.Ey bekâr, temiz, çok iffetli Meryem’in oğlu â! Yaşadığın müddetçe kendfn için ağla! 'ünyâdan ve dünyâ ehlinden uzak dur. Dünyâ •zzetlerini, dünyâyı sevenlere bırak. Tatlı ve jmuşak sözlü, açıkça selâm verici ol. Herkes 'urken, sen uyanık bulun. Ahıretle ilgili tebliğlerden sakın, geleceğe âit korku ve belâların kurtulma çârelerini ara. Çoluk-
çocuğun } malın fayda vermediği gün gelmeden hazır-n. Gâfiller gülerken, sen gözüne hüzün mili 3 sürme çek. Bunda sabırlı ve sevâb bekleyici . Sabr edenlere vâd ettiklerime kavuşursan, ma müjdeler olsun. Dünyâdan maksadın, lireti kazanmak olsun. Sende kalmayacak anı tatsan da, tadı nerede! Sana gelmeyen-n ise, zâten tat alamazsın. Dünyâdan, sana •tecek kadarla yetin, rahat ol! Gör ki, bunlarla 3lere ulaşacaksın. Hesâblı amel et. Çünkü es’ûl olacaksın. Eğer sâlih evliyâm için hazır-dıklarımı gözlerin görseydi, kalbin erir, canın kardı.

Ebû Huzeyfe’nin (r.anh) rivâyetine göre,, lahü teâlâ îsâ aleyhisselâma vahyedip, jyurdu ki:

Ey îsâ! Gökleri ve yeri yarattığım.zaman; ^na ibâdet edip, senin ve annen için benim >ylediğimi söyleyenleri sana komşu, arkadaş tpacağımı, sana olan iyilik ve ihsânımda ilan da sana ortak edeceğimi takdîr ettim, ne gökleri ve yeri yarattığım zaman, seni ve meni ilâh edinenlerin Cehennem’in en binde azâb görmelerini takdir eyledim. Gökleri ve yeri yarattığım gün, dînimi ılum Muhammed’in elinde kuvvetlendirmeyi O’nunla peygamberlerin sonunu getirmeyi îde eyledim. O Mekke’de doğar, Medîne’ye cret eder ve Şam’a sâhip olur. O kaba ve sert ğildir. Sokaklarda gürültü etmez. Giyin-5de, süsde, konuşmada yaramaz söz etmez.
Çeşitli zararlı düşünce ve nun vâsıtasıyla yok ederim. On emir ve münkeri nehyederler. is saygılı, ihlâslı olup, peygamberleriı rini tasdîk ederler. Mescidlerindı rinde, evlerinde ve bulundukları j yerlerde onlara tesbîh, takdîs ve t|| rim. Rükû ve secde ederler, benimı kılarlar. Benim uğrumda saflar ! hâlinde cihâd ederler. Kurbanları İlmin aslı kalblerinde olur. Gece ba| âbid, gündüz benim için cihâdda fl Bunlar benim onlara fazîlet ve İha Bunları dilediğime veririm. Ben büj ler, ihsânlar sâhibiyim.İsevîlik (Nasrâniyyet) dîni| tiyanlık: Îsevîlik, Allahü teâlâ tar||| Isâ’ya bildirilen semâvî, İlâhî dindi^ hisselâmın bildirdiği, tebliğ ettiğj İsevîlik, onu kabûl edip tâbi ol İsevî denilmiştir. Bilindiği gibi, Hz. yakınlarında bulunan Nâsıra ka yetişmiş idi. Bu bakımdan Hz. îsâ’nıj dîne Nasranîlik ve Nasrâniyyel olanlara da Nasrânî ve çoğul olaral denilmiştir.îsâ aleyhisselâm yahudi dînini gönderildi. Yâni hakîkî Îsevîlik, isli yahudi dînidir. Îsevîlik dîni, sonrad| rildi ve hıristiyanlık ortaya çıktı, hıristiyanlık, aslı bozulmuş ola dinlerden biridir. Semâvî din, dej ve yüce olan, İlâhî bir kaynağa dayaj Allah’a inanmayı kabûl eden hak din Hıristiyanlığın aslı, İlâhî vahye dayar teâlâ tarafından Hz. îsâ’ya gönderilr îsâ. 30 yaşında iken, Benî Isrâil’e olarak gönderildi. Bozulan yahudili hükümlerini neshetti (yürürlükten Kendisine Incîl kitabı verildi.Bu ahde uymayanların fâsıklardan olacağı dirilmiş, bütün bunlar Kur’ân-ı kerîmde ber verilmiştir. Hâl böyle olunca, peygam-rlerin hepsi diğerlerini kabul ve tasdik nekte ve Muhammed aleyhisselâmın gelecini haber verip, O’nu doğrulamaktadırlar, rica. O, peygamberlerin en yükseği, en tünü ve sonuncusu olup^, bütün insanlara ve mîlere peygamber olarak gönderilmiştir. Bu kımdan bütün peygamberler, diğerlerine ve tmetlerine, O’nun zamânma ulaşanlardan pahasına olursa olsun, O’na inanıp uymala-ıi sıkı sıkıya emir ve vasiyet etmişlerdir. Bu ısus çok önemlidir. Onun için Hak teâlâ haz-tleri, peygamberlerden ve dolayısıyla nmetlerinden ahid almayı kâfi görmedi, lygamberlere hitâben; "Ahır zaman peygam-ri olan Muhammed aleyhisselâma, îmân ip: dînine yardımcı olacağınızı ikrâr ettiniz mi bu şekilde ümmetlerinizden ahid aldınız ?*’ buyurdu. Enbiyâ-i kirâm (aleyhimüsse-n): “Bu minvâl üzere ahdimizi ikrâr ettik" diler. Böylece Hak teâlâ hazretleri; "Siz, ıfsinizin ve ümmetinizin ikrârına şâhid olun, în.de sizinle berâber bu ikrârınıza şâhidim" lyurdu.Bu hususta Saf sûresinin 6. âyet-i kerîme-1de meâlen buyruldu ki; **Bir vakit Mer-?m oğlu îsâ (aleyhisselâm) şöyle emişti: **Ey îsrâiloğulları! Hen, size, llahü teâlânın peygamberiyim. Hen-evvel Mûsâ*ya (aleyhisselâm) nazil Son TevrâVı tasdik edici ve benden mra gelecek Ahmed (Muhammed aley-sselâm) ismindeki peygamberin müj-zcisiyim. Sonra o (îsâ veya Muhammed eyhimesselâm) apaçık mucizelerle %lara geldiğinde; işte bu apaçık bir kirdir dediler. Tefsîr âlimleri, bu âyet-i kerîmenin tefsî-ıde, Ebû Mûsâ el-Eş’arî’nin (r.anh) şöyle
Habeşistan'a hicret ettiler. Habeş hükümdârı-Necâşî, onlarla konuşunca, kendilerine çok yardım etti. Sonra kendisi de müslürr.an oldu. Necâşî dedi ki: "Muhakkak ki, Muhammed aleyhisselâm, Allahü teâlânın resûlüdür. îsâ aleyhisselâm onu müjdeledi.
Sâhip olduğum şu mülk ve şu insanların işlerini yüklenmem olmasaydı, O'na gider na’ lınlarını taşırdım..
Abdullah bin Selâm’ın (r.anh) rivâyetine göre; Tevrât’ta, Muhammed aleyhisselâmın sıfatı ve îsâ aleyhisselâmın, Muhammed aley-hisselâmın yanına defnedileceği yazılıdır.Âlimler. Hücre-i saâdette yâni Peygamber efendimizin medfûn bulunduğu türbede, bir kabirlik boş yer bulunduğunu, o yerin îsâ aleyhisselâma âit olduğunu bildirmişlerdir.Ka’b-ül-Ahbâr’dan (r.anh) şöyle rivâyet olunur; Havârîler, îsâ aleyhisselâma; "Ey Rûhullah! Bizden sonra gelecek bir ümmet var mıdır?" diye suâl ettiler. Bunun üzerine îsâ aleyhisselâm: "Evet. Sizden sonra hakîm, âlim ve takvâ sâhibi bir ümmet gelecektir. Onlar,, ilimde sanki peygamberler gibidir. Onlar az bir rızıkla Allahü teâlâdan râzıdırlar, Allahü teâlâ da az bir amelleri sebebiyle onlardan râzıdır.
Görüldüğü gibi, îsâ aleyhisselâm. Peygamber efendimizi Ahmed ismiyle haber vermiş ve geleceğini müjdelemiştir. Ahmed, Resûlullah efendimizin güzel isimlerinden biri olduğu gibi, mânâ bakımından hamd ve senâsı. medhi en ziyâde ve çok olan demektir. Nitekim bizzat kendileri bir hadîs-i şerîfle-rinde, isimlerinin Kur’ân-ı kerîmde Muham-’ med, İncîl’de ise Ahmed olarak bildirildiğini haber vermişlerdir. Resûlullah efendimizin (s.a.v.), Ahmed isminin iki mânâda olabileceği bildirilmiştir;

1-Peygamberler (aleyhimüsselâm) Allahü teâlâya çok hamdederler. Fakat Resûlullah efendimiz (s.a.v.), Allahü teâlâya hamdet-mekte bütün peygamberlerden daha ileridedir. Ahmed ism-i şerîfi bunu ifâde etmektedir.lcd ekran tamiri sizin icin sundu.




tablet ekran tamiri, tablet ekranı tamiri, ipad ekran tamiri, ipad tamiri, lcd ekran tamiri,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder